HrvatskiEnglish

Kuna Numis International

Home

Postupak otkupa

U postupku otkupa materijala (kovanica, novčanica, odlikovanja i sl.), vrlo je važno postupiti po navedenim uputama navedeno kako bi se otkup obavio na nesmetan i pravilan način.

Ukoliko se nalazite izvan gradova u koje dolazimo na teren, onda je najjednostavnije da se otkup obavi putem pošte. 

Slanje materijala poštom

Predmete koje želite prodati treba poslati na sljedeći način:

  1. Predmete spakirajte obavezno u KOVERTU S MJEHURIĆIMA kako nebi došlo do oštećenja prilikom transporta.
  2. Kovertu pošaljite PREPORUČENOM i PRIORITETNOM POŠTOM (ili HP Expressom) na adresu: MONETALIS d.o.o. (za Zlatko Viščević), RUBEŠI 36A, 51215 KASTAV
  3. Nakon što pošaljete pošiljku, javite nam broj pošiljke ili pošaljite sken poštanske potvrde o slanju.

Ako se radi o predmetima manje vrijednosti, možete ih poslati i običnom poštom, budući da je ona znatno jeftinija u odnosu na preporučenu ili HP Express. U tom slučaju vodite računa da obične pošiljke nemaju broj za praćenje i da može postojati rizik od gubitka pošiljke. Do sada nismo imali slučajeva da se obične pošiljke gube, ali trebate biti upoznati s rizikom za koji mi ne možemo snositi odgovornost.

Potvrda o otkupu

Zajedno s predmetima koje šaljete, obavezno treba poslati potpisanu Potvrdu o otkupu koju možete skinuti u PDF formatu ovdje.

Obavezno treba ispuniti polja označena s crvenim X, uključujući i broj bankovnog računa. Bez toga ne možemo izvršiti uplatu.

Primanje uplate

Kako bi Vam poslali uplatu za kupljene predmete, trebaju nam sljedeći podaci:

  1. Broj računa u banci na koji ćemo izvršiti uplatu (obavezno IBAN broj, jer bez njega nije moguće izvršiti uplatu). 
  2. Ime i prezime i Vašu poštansku adresu.
  3. Broj telefona na koji Vas možemo kontaktirati.

Ukoliko imate pitanja, slobodno se možete obratiti na e-mail: Ova e-mail adresa je zaštićena od spam robota, nije vidljiva ako ste isključili JavaScript ili telefon: 095 858 6377.

Nakon što zaprimimo pošiljku, uplatu šaljemo isti ili sljedeći radni dan. Ukoliko imate račun u Privrednoj banci Zagreb, uplata sjeda na Vaš račun odmah. Ukoliko ste u nekoj drugoj banci, uplata sjeda na račun sljedeći radni dan.

Povjerenje kod slanja pošiljki prije plaćanja

Kako mogu biti siguran da ću biti plaćen?

Određen broj klijenata nam ponekad postavlja pitanje: Kako mogu biti siguran da će mi novac biti uplaćen za ono što pošaljem unaprijed?

Pitanje se s pravom postavlja, jer danas ima svakakvih slučajeva i prevare u trgovanju putem pošte često pune novinske stupce. Povjerenje na neviđeno je vrlo osjetljiva stvar, osobito kada se radi o trgovini i novcu. Osnovna pitanja koja se ovdje javljaju su: Tko se nalazi s druge strane? Tko je ta osoba kojoj šaljem predmete? Da li je riječ o osobi ili tvtki? Da li je to ugledna tvrtka? Kakve informacije ja imam o tome kome se pošiljka šalje? Dakle, za stjecanje povjerenja je vrlo važna informacija o tome tko je taj kome se predmeti šalju. Nije isto da li se šalju predmeti nekoj anonimnoj osobi iz oglasnika ili se šalju tvrtki koja nije anonimna i ima već određeni ugled.

Informacije o našoj tvrtki

Kako bismo zadobili povjerenje klijenata s kojima prvi put surađujemo, sve informacije o našoj tvrtki su javno dostupne putem ove internet stranice i ostalih servisa (Facebook, G+, Twitter...). Naša tvrtka je obiteljska tvtka, radimo od 2012. godine i članovi smo više profesionalnih organizacija (domaćih i stranih). Sve te informacije možete pronaći na stranici O nama. Dakle, sve informacije o nama su vidljive i možete jasno vidjeti s kime imate posla. Ako imate kakvih pitanja ili ako nastane kakav problem, uvijek se možete obratiti na Kontakt.

Reference na zahtjev

Ukoliko želite, možemo Vam na Vaš zahtjev poslati kontakt podatke nekih od naših klijenata iz Vašeg grada s kojima smo do sada surađivali i kod kojih možete provjeriti kakvo je njihovo iskustvo u radu s nama, kako je prošla dostava i plaćanje.